Przytulas od BABY LAMA

06:26:00

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam przytulasa od firmy  www.babylama.pl.

Jest to Polska firma, która szyje (WYŁĄCZNIE Z POLSKICH MATERIAŁÓW) ubranka i akcesoria dziecięce,a w tym tego pięknego przytulasa!
Konik ze zdjęcia jest wykonany z bardzo trwałego materiału, który na pewno nie rozpruje się podczas zabaw, a także jest bardzo przyjemny w dotyku.
Myślę, że jest to idealne rozwiązanie dla dzieci, które boją się spać same w nocy. :) 


Zapraszam na facebooka firmy oraz ich stronę;
--  https://www.facebook.com/Baby-Lama-1049865861773923/?fref=ts
--   www.babylama.pl 






You Might Also Like

17 komentarze

  1. Oo nigdy nie slyszalam nic na temat tej firmy ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna rzecz, widać w jej wykonaniu miłośc do tego co się robi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczona przytulanką:)Mój synek też ma swojego misia do spania.Pamiętam czasy kiedy moja mama sama szyła mi takie cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiliśmy wiele ubranek dla mojej siostry z tej firmy są na prawdę cudownie wykonane. Śliczny jest ten konik bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mała chrześnica bedzię miała urodziny i juz wiem co kupię jej na prezent 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Konik wygląda pięknie, widać, że w jego przygotowanie włożono dużo serca. :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Konik jest piękny, moja młodsza siostra na pewno ucieszyłaby się! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocza zabawka, a do tego można wesprzeć polską firmę - świetna sprawa! :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudowny konik :) zdecydowanie lepsza i ładniejsza zabawka gdy jest zrobiona w taki sposób niż te zwyczajne pluszaki w sklepach. Dodatkowo świetnym faktem jest to, że to nasza polska firma! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio jak okazało się, że będę chrzestną, to również szukałam takich cudeniek dla małego. Bardzo mnie cieszy fakt, że dużo Polskich firm szyje ręcznie z świetnych materiałów, bo to zupełne inna jakość niż te zrobione hurtowo do supermarketów. Konik jest cudowny, aż chce się przytulać. Zapisuję sobie nazwę firmę na przyszłość :) Pozdrawiam/marjassi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, przeslodka jest ta maskotka! a wczesniej nie mialam okazji uslyszec o tej marce- a szkoda!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Porządna polska firma💪 a konik niczego Sb 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy02:18

    Nie słyszałem o tej firmie, lecz konik jest przepiękny *.*

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę kupić coś moim siostrzenicom z tego sklepu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny konik! Mam nadzieję, że mojej siostrzenicy także się spodoba :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tej firmie śliczny konik
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    paulinamotykaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe