Skarby od sklepu krolzabawek.pl/

02:37:00

Cześć wszystkim!

Przepraszam za długą nie obecność, ale była ona spowodowana wieloma obowiązkami. 
Dzisiaj przychodzę do Was z zabawkami firmy LINK
Sklep ten prezentuje szeroki asortyment zabawek w tym również drewnianych. Znajdziemy tu różnego rodzaju klocki, puzzle oraz gry. Produkty wyróżniają się przede wszystkim wysoką jakością oraz trwałością. U mnie w domu zagościło kilka ich produktów, które chciałam Wam przedstawić. 
Ja wybrałam sobie kilka z nich dla mojego kochanego bobasa. 
-Drewnianą grzechotkę z dzwoneczkami
-Drewniany samochodzik z piszczącą kaczuszką 
-Drewniany labirynt
-Drewniane puzzle 

Z każdego produktu jestem bardzo zadowolona, a jak dopiero musi być on: 
POLECAM SKLEP I ZAPRASZAM DO ZAKUPÓW - http://krolzabawek.pl/







You Might Also Like

4 komentarze

  1. Piękne zabaweczki, uwielbiam drewniane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Subscribe