ETUI OD FUNNYCASE

08:27:00

Dzisiaj mam okazję zrecenzować etui, które otrzymałam dzisiaj od firmy funnycase.pl.



CO PISZĄ?

Funny Case to nowoczesny sklep internetowy, oferujący sprzedaż etui do telefonów komórkowych o zaskakującym designie podążającym za najnowszymi trendami mody. Na rynku istniejemy od 2002 pod nazwą Lock-Tel. 

Znajomość branży GSM pozwala nam na idealne dopasowanie oferowanych produktów do potrzeb rynku telekomunikacyjnego.
Najnowsze trendy oraz perfekcyjne wykonanie jest tym, co zapewniamy Państwu przy realizacji zamówienia.
Nasza oferta obejmuje szeroki wybór nowoczesnych etui na telefony komórkowe. Proponujemy Państwu zarówno gotowe wzory jak i możliwość dowolnego spersonalizowania pokrowców, poprzez ich samodzielne zaprojektowanie przy użyciu własnego zdjęcia czy grafiki.

Istnieje możliwość stworzenia akcesorium na specjalne zamówienie, które będzie jedyne i niepowtarzalne, niespotykane u nikogo innego i które zapewni Klientowi modny wygląd posiadanego telefonu.

MOJA OPINIA:
Jestem zachwycona, wszystko jest tak jak chciałam, miejsca na ładowarkę i aparat są idealnie wycięte, a nadruk się nie ściera!

A SPECJALNIE DLA MOICH CZYTELNIKÓW MAM KOD RABATOWY 15% NA ETUI W TYM SKLEPIE
kod: nataliakrygowska






You Might Also Like

1 komentarze

  1. Fajna propozycja stworzenia swojego akcesorium,idealne na prezent:)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe