przygotowanie do moich urodzin cz. 1

08:33:00

Oto seria, na którą bardzo długo czekaliście!
Przygotowałam dla Was kilka postów odnośnie moich przygotowań do jednego z najważniejszych dni w moim życiu, dniu dzięki, któremu wkroczę w dorosłe życie, czyli moja 18.
Z dekoracjami pomógł mi sklep >>>1001dekoracji<<< , gdzie można wybrać dekoracje i dodatki na urodziny, chrzciny, komunie jak i inne imprezy okolicznościowe.
Co pisze o sobie firma?
 1001dekoracji.pl to sklep internetowy oferujący dekoracje i dodatki dla dziecka na takie okazje, jak narodzinyroczek dziecka oraz przyjęcia urodzinowe dla dzieci. Prezentujemy także szeroki wybór dekoracji pokoju dziecka, dodatków do słodkiego bufetu, a także prześliczne stroje i przebrania dla maluchów. Jeżeli nie wiecie jak zorganizować przyjęcie urodzinowe lub szukacie inspiracji, jak urządzić pokój dziecka dobrze trafiliście! Spieszymy z odpowiedzią w postaci modnych i kolorowych dodatków dla dziecka, które prezentują się przepięknie i spodobają się każdemu maluchowi. Nasze dekoracje pomogą zorganizować bardzo modne tematyczne urodziny dzieci oraz wybrać najpiękniejsze dodatki na roczek. Delikatne ozdoby w pastelowych barwach będą idealne na przywitanie nowego członka rodziny, a smakowicie wyglądające dekoracje do słodkiego bufetu pozwolą przygotować wyjątkowy candy bar. Do oferty wprowadzamy wyselekcjonowane, najpiękniejsze dodatki, by w efekcie uzyskać najpiękniejszą nagrodę – mnóstwo zadowolonych klientów i radosne uśmiechy na twarzach dzieci.

Ja z pośród naprawdę wielu dekoracji i dodatków wybrałam sobie kilka, które sprawią, że moje urodziny będą wyjątkowe. Sami zobaczcie i napiszcie mi w komentarzu lub prywatnie, które Tobie
podobają się najbardziej!








You Might Also Like

1 komentarze

  1. mam nadzieje, że impreza sie uda i bedziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe